سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، قدرت تشخیص اخلاقی و نمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :14
کل بازدید :80460
تعداد کل یاداشته ها : 129
103/2/15
10:15 ص
>
مشخصات مدیروبلاگ
 
[41]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

اوضاع بد شد .
رژیم ایران نمی خواد از حرفاش پایین بیاد .
فکر کنم یه جوره دیگه باید باهاشون حساب کتاب کنیم .

همه ی اون آمارایی که تو قبلیا ردیف کردیم . همه ی اون نابرابری ها که بعضیاشون و می شد شمرد و بعضیا شون بخاطر جایگاه تعیین شده کشور ها بود و نمی شد شمرد . ایران یه هر کدومشون یه سیخونک می زنه . نتیجش هم همین بلاهایی که سرش میاد . 
نتیجه ش هم این که تو هر چیز اساسی ای تحریمه *
نتیجه ش هم این که یه عالمه فیلم می سازن که یاد بگیریم از رژیم ایران بترسیم .
نتیجه ش هم این که شدیم عینهو روسیه و آمریکا دوران جنگ سرد . با یه تفاوت اساسی که ما عمرا قدرتمون فینگوله روسیه هم نیست .
نتیجه ش هم این که هی تو اخباراشون میخوان بگن ایران خیلی قویه که همه ازش بترسن. **
نتیجه ش خیلی چیزاس . نتیجه ی این که حرفای خودمونو بزنیم .  این که می ارزه یا نه با خودت . فقط امروز تو آی فیلم قبل از این که اینا رو بنویسم داشت ستایش می داد . اون قسمته که عمه عزیز *** به ستایش گفت زبون دراز !‌ بعدش هم ستایش تصمیم گرفت حتی اگه اخراج بشه حرفشو بزنه و نذاره حق کارگرا خورده بشه . هر کی اون تیکه از اون فیلمه رو ببینه به نظرش همه بز اخفشن . به نظرش ستایش آدم خوبه است . آدم شجاعه .
اما پای خودمون که می رسه ...

همه می دونیم دنیا جای قشنگی نیست . می دونیم با واستادن رو جسد زنده ی خیلی از آدم ها ساخته می شه . راهش فقط کمک به یونیسف و محک و کمیته امداد نیست . این می دونیم . اگه بود امام حسین(ع) از این کارهای خشن نمی کرد . با دیپلماسی سر و ته قضیه رو هم می آورد دیگه !

باور کن الان دیگه بین 100 تا لعن زیارت عاشورا و مرگ بر آمریکا و اعتراض ستایش به دزدیدن غذای کارگرا فرقی نیست . اصلا دومی آپ تو دیت همون اولیه . ورژن یاهو مسنجر و عوض می کنیم ورژن لعن واسه شفا رو نه ؟

------------------------------------- 
*: یه معلم مکانیکی داشتیم خدا بیامرز الان نمی دونم کجاست . یه چیزهایی در مورد هواپیما می گفت و متریال های لازم واسه ساختنش . می گفت اگه یه روزی ایران هواپیما بسازه بدون شک معنیش اینه که یکی از شرکت های آمریکایی به دولتش خیانت کرده !!!
**: انقدر اخبارا بامزه است . ما هی می خوایم ثابت کنیم که قدرتمندیم و توانا و از این حرفا . از اون ور رسانه های کله گنده هم هی می خوان همین و بگن . مثلا یه خبر که می شه ما می گیم این نشونه ی قدرت ایرانه اون ها هم می گن این نشون دهنده ی اینه که ایران قدرت زیادی مثلا تو حوزه ی سایبری داره و خیلی نبوغ داره و برای امنیت جهانی خطرناکه ! ! !‌
*** : همون پیره زنه که اولاش حرف نمی زد بعدش حرف زد . تو زلزله همه کسش مرده بودن .


90/10/10::: 8:17 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دقیقا تو اینجا چیکار می کنن ادما ؟