سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستی دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :11
کل بازدید :80357
تعداد کل یاداشته ها : 129
103/2/7
12:12 ع
>
مشخصات مدیروبلاگ
 
[41]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

عباس یادم داد : وقتی با خدا دست

دادی نباید دست خود را پس بگیری 


" احسان پرسا "

..................................
. در کوی نیک نامان مارا گذر نداند                گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را
. می دونی سرطانی یعنی چی ؟ یعنی کسی که نه زمان حالیشه نه مکان
. راست میگه اولین درس اقتصادی اینه که توقعت اندازه اون نقدی باشه که همراهته . ببخشید . اشتباه از من بود که پرتوقع بودم . اشتباه از من بود که امیدم هزار بار بزرگتر از نقدم بود . اما قبول کنید یه کم هم تقصیر شماست آقای من . آخه منِ کمترین اگه گوشه چشمتونو ندیده بودم و کرم بی نهایتتونو نشنیده بودم که انقدر پرتوقع نمی شدم . می شدم؟
. فاذا برق البصر . وخسف القمر . و جمع الشمس و القمر


91/9/5::: 12:8 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ دقیقا تو اینجا چیکار می کنن ادما ؟